Praktische informatie

praktische-informatie-de-speelzolder-en-meer

Praktische informatie

Met deze praktische informatie rondom de begeleiding weet u precies waar u als ouder(s)/verzorger(s) aan toe bent.


Start traject
Als we besluiten het begeleidingstraject bij ‘De Speelzolder en meer’ te starten krijgt u als ouder(s) of verantwoordelijke(n) twee brieven.
a. Een brief met de beschrijving van het begeleidingstraject en de afspraken die we maken. We ondertekenen deze beide.
b. En de toestemmingsbrief, die we ook beide ondertekenen.


Plan van begeleiding
Naar aanleiding van de gestelde zorgvragen die u als ouders/verantwoordelijken heeft, stellen we een begeleidingsplan op aan de hand van 7 stappen.

Klanttevredenheid
Ten behoeve van een Klanttevredenheidsonderzoek (in het kader van WKKGZ) bied ik ouders/verzorgers 2-jaarlijks een vragenlijst aan. Hieruit trek ik conclusies welke ik bespreek met de ouder(s) of verzorgers.

Klachtenprocedure
Hopelijk bent u tevreden en zijn we in gesprek over hoe het gaat, maar als er toch klachten zijn: kom dan naar mij. Indien we er samen niet uitkomen dan kunt u terecht bij de klachtenfunctionaris via de Beroepsvereniging Professional in het Sociaal Werk (BPSW), te bereiken op 030 294 80 03 tussen 9 uur en 14.15 uur.

Melding calamiteit
Bij een calamiteit zoals vermeld in de Informatie voor aanbieders van individuele voorzieningen jeugdhulp in de regio Oost-Veluwe / Midden-IJssel meld ik dit als jeugdhulpaanbieder volgens afspraak van de raamovereenkomst.

Wachtlijstregeling
Mocht er onverhoopt geen plaatsing mogelijk zijn bij ´De Speelzolder en meer´ verwijs ik u door naar een collega of we kijken wanneer de begeleiding of tijdelijke opvang eventueel wél van start kan gaan.

Kosten
Uw vragen over kosten kunt u stellen via het contactformulier.

Was deze praktische informatie rondom de begeleiding nuttig? Of heeft u na het lezen toch nog vragen? Neem dan contact op.

de-speelzolder-kachel-aanmaken
locatie-de-speelzolder-en-meer